Mallys tricks

Som ni vet älskar jag youtube! På senaste har jag fastnat hos Mally Beauty. Har känt till henne ett bra tag tack vare Beauty Broadcast men inte tittat så mycket på hennes videos förrän nu. Varning för er som INTE vill fastna där ett par timmar.

Mally Roncal har ett eget sminkmärke som absolut inte platsar hos mig men hennes videos är späckade med tips som alla kan ha användning av oavsett. I den här videon visar hon hur man enkelt lyfter ögonen.

Hennes produkter ser väldigt lättanvända ut men jag misstänker att det är hennes färdighet som är största hemligheten för att få det att se så enkelt ut.

Mally själv är så underbart amerikansk att jag inte kan annat än älska henne!

2 comments
  1. Annika said:

    nämen hördudu! Nu får du sluta posta inlägg med så mycket roliga videos 🙂 Jag blir ju sittandes framför datorn i timmar! Har fått massor av inspiration och nu ska jag ta fram mitt smink och testa lite

    • Jag ber om ursäkt 😉

      Blir också så sugen på att testa allt. Fick världens eksem kring ögonen för ett tag sedan så att jag inte velat pilla där mer än nödvändigt. Superirriterande!!

Kommentera

