Äntligen John Masters!

Klickade hem för att se om de är så bra som alla säger och om de är värda att tynga bagaget med från USA. Här kommer ett miniutlåtande. Båda är bra men jag tycker att schampot står ut mer.

Misstänker att jag gillar schampot så mycket för att det har balsam-effekt vilket passar mitt torra hår. Det är otroligt lätt att få ett krämigt lödder, nästan så att jag blir lite misstänksam. Håret blir rent samtidigt som det inte alls känns avfettat. Härlig smörkoladoft!

Balsamet är absolut bra men mer ordinärt. Det återfuktar väldigt bra men är också odrygt, bara försvinner in i håret. Måste ta i mycket för att få någon utredande effekt. Doftar citronkola-aktig.

De får nog en plats i resväskan…

Jag köpte från lookfantastic och feelunique.

3 comments
  1. Malin/BilboBlueEyes said:

    Kul med en trend där vi blekfisar får vara trendiga. 😉

    • Eller hur! Din foudnation L3 är inhandlad. Btw hann jag inte få iväg testet till dig så det kommer i samma paket.

Kommentera

