Våtservetter

Naturliga våtservetter för händerna växer verkligen inte på träd, i synnerhet inte i Sverige. Tant Ingrid måste nämligen alltid ha sådana i handväskan för alla eventualiteter.

Inte ens iHerb har särskilt många att välja på. Trodde jag ja! Man får vidga vyerna lite och leta på andra ställen i detta virr varr till butik.  Under kategorin baby wipes finns fler som ju går lika bra att använda till händer. För er som faktiskt söker baby wipes vill jag passa på att tipsa om detta inlägg.

Blüm cosmetics har flera All-purpose-servetter. Klickat hem just de på bilden,

Söker man på wipes kommer ännu fler fram som kan användas till olika ändamål. Inte är jag förvånad över att bekvämlighetens (lättjans) förlovade land har färdigförpackade servetter för städning med mera.

Glöm inte att läsa INCI!

6 comments
  1. C said:

    Natracare har våtservetter, igentligen e de till för intimhygien men jag använder dom till annat, jag tycker dom är bra och har dom gärna i handsväskan.

  2. Lydia said:

    Har du hittat några bra våtservetter från iHerb? Hunnit prova igenom ett gäng?
    Jag är på jakt efter våtservetter som fungerar bra till armhålorna dom där dagarna då man inte orkar duscha…

Kommentera

