Mer Real Techniques

Japp, jag har klickat hem fler. Två kit och en singelborste. Den enda som kommer ensam är den till vänster om den (enligt mig fula) rosa, Shading Brush. Kiten heter Starter Set och Travel Essentials.

Seten kommer i de multifunktionella fodralen. Som jag sagt innan, bra att skydda dem men som ställ är de inte särskilt bra.

Har hunnit känna lite på dem och alla är bra. Alla är unika på sitt sätt och kan användas till massor. Kan dock inte säga att jag använt de två längst till vänster särskilt mycket. Mest för att jag inte använder de typerna ofta.

Den vinklade är avsedd för ögonbryn, tjockare än en eyelinderborste men går till båda. Kommer nog att använda som läppborste.

Nästa är en tjock eyelinerborste men jag kommer nog att använda den till precis applicering av concealer eller lipliner.

De övriga älskar jag och skulle gärna ha fler av. Recension kommer!

Som vanligt finns beskrivningar på baksidan. För att återigen racka ner på designen så är jag inte vidare förtjust i dessa heller. Fick faktiskt svar på mitt mejl till Real Techniques där de artigt tackade för synpunkten och tar med sig åsikten. Trevligt även om det lär dröja om det ens skulle komma en mer stilren linje.

 

5 comments
  1. Catti said:

    De ser riktigt fina ut! Vad är det för skillnad på den fjärde borsten från vänster och den andra borsten från höger? Der ser väldigt lika ut.

    • De är ganska lika men tv är rund och den th är plattar, fluffig men plattare.

  2. Catti said:

    Aha okej, bra att veta. Det är svårt att se sådant på internet eftersom det oftast bara visas bilder på borstarna från ett håll.

Kommentera

