Godis!

Nu har jag återigen hittat något som direkt väcker femåringen i mig. Titta på de här härlig läppbalsamen från Moyana Corigan. Det är nog mest själva uppläggning som gör att jag blir så frestad, precis som i det här fallet. 

De flesta produktern har bra innehåll men jag avstår helt från de löddrande och en del innehåller parfym som jag ej vet exakt vad det är.

Just det på bilden är i smaken Cherrybomb. De finns både i deras egen webbshop, hos nelly och eleven.

 

Cherry Bomb, Lippie, naturlig hudvård, läppbalsam vårdande

Den här bilden får mig att tänka på programmet 100 kilo godis som gick mitten av 90-talet i SVT. Kolla in det här för nostalgitripp. Tycker att det ser fräschare ut än de flesta andra barnprogram man ser på i efterhand även om godis-temat inte längre ligger i tiden. Säkert populärt hos barnen men inte hos föräldrarna.

 

 

Associerar också till de här från underbara filmen Elf. Vi brukar skoja om hemma att om jag skulle leva ut min personlighet skulle jag bete mig som Buddy (alltså mannen i grönt). Barnslig med massor av infall men kärleksfull.

 

 

Bilder lånade från moyanacorigan.se

1 comment

Kommentera

