Googla kuponger och rabatter!

För oss fyndshoppingrävar är det en självklarhet att titta efter kuponger och rabatter. Googlar alltid på ”coupon” och namnet så hittar man ofta rabatter. I synnerhet när det gäller lookfantastic och feelunique, de har nästan alltid kuponger ute. HQhair också för den delen. De har också återigen har fri frakt över hela världen.

Googla googla och googla uppmanar jag alla som inte fått in vanan! För er som redan gör det, vi kanske skall bilda klubb?

Har skrivit om att handla från dessa shoppar här och om moms och tull i allmänhet här.

6 comments
  1. Hej. Tycker också att det här med kuponger och rabatter är himla skoj. Prutar nästan på allt. Bara igår fick jag en gratis vaselin burk i affären hihi🙂 Kram

    • Aldrig fel! Gillar när butikspersonal tar lite egna initiativ på det sätt, tror att många flera har möjlighet att göra så men bara inte gör det. I min näst närmsta affär där jag handlar mest ger de mig lite gratis saker då och då. En gång glömde jag t ex att lägga upp en påse med grönsaker jag hade runt handleden på bandet, kom på det direkt efter att jag betalat men expediten viftade bara avfärdande. Sådant gör mycket!

      • Va roligt sådant är. Det gör ju att man gärna går dit igen! Tror butikerna tjänar på det i längden:)

Kommentera

