Som ett brev på posten

Som ett brev på posten kommer rabatter från lookfantastic.

DISCOUNT CODES Valid until MIDNIGHT on 29th October 2012. The voucher code must be entered into the PROMOTIONAL CODE box on the basket page and validated by pressing Update.

HQhair fick jag också ett erbjudande av.

Save £5 when you spend £50

*Voucher will be sent via email on the 1st November 2012 with any qualifying purchase of £50 and above up until 11.59PM 28th October 2012.

Som sagt det finns nästan alltid en kod ute. Dumt att inte utnyttja!

4 comments
  1. K said:

    Wow vad mycket rabatter, gillas🙂 Du har inte någon aktuell rabatt som gäller på sidenselma (vet att du gillar siden)?😛 Ska lägga en beställning där nu tänkte jag. På tal om det, jag sover alltid i sidenselmas ”vanliga” sidenörngott, den billigaste varianten. Funderar nu på att investera i det örngottet som är sandtvättat siden. Den är dyrare. Jag har läst att du använder deras örngott. Har du någon uppfattning om ifall det är värt pengarna att satsa på det sandtvättade istället? Är det stor skillnad på utseende, kvalitet o känsla? Tack på förhand!!

    • Tyvärr inte någon rabatt där just nu men det brukar komma under hösten. Anmäl dig till nyhetsbrevet så får du senaste info.

      Tycker att det sandtvättade är mycket bättre, tjockare och snyggare.🙂

      Kan inte nog rekommendera att googla koder innan man handlar för det finns alltid någon ute!

      • K said:

        Absolut, man får passa på när det finns koder. Sedan jag gick över till den naturliga linjen handlar jag nästan all hygien på nätet, så det gör skillnad när det finns rabatter, många bäckar små… Tack för återkopplingen ang örngotten. Jag får fundera lite, ett av varje sort kan det tänkas bli🙂

        • Det blir ju så. Verkar som att man blivit shoppinggalen med alla paket men man köper ju inget i mataffären eller ÖoB längre.

Kommentera

