20% på Aubrey hos iHerb!

iHerb’s Weekly Specials:

Vendors of the Week – Extra 20% off the Entire Selection of:

 Aubrey Organics       Herbatint (Antica Herbavita)

Weekly Sales begin Wednesday at 10 a.m. and end the following Wednesday at 10 a.m., Pacific Time

 

Hur kul som helst!

Kommer ni ihåg hur det såg ut sist det var Aubrey-rabatt?

Det är mitt absoluta favoritmärke när det kommer till hårvård och en del annat också, om det nu har undgått någon.

Ett lyxproblem i sammanhanget är att varuvärdet som deklareras på paketen är beloppet innan rabatt. Det är alltså detta tullen ser. Svårt att komma under 42 dollar i varuvärde, utnyttja rabatten och samtidigt få fri frakt. Ett tips är att bara köpa en eller två Aubrey-produkter och fylla på med andra förnödenheter såsom tvättmedel, flytande tvål, tandkräm, matvaror såsom te, kakao, nötter o s v. De är en konst men det går.

Uppdatering: Alla har inte fått paket deklarerade på detta sätt utan varuvärdet efter rabatt står på paketen. Så sist jag beställde med rabatt har jag helt för mig att det var så som jag skrev. Skall mejla iHerb och fråga.

Uppdatering 2: Svar från kundtjänst: paketen deklareras efter rabatt så det är fritt fram. Vet inte om jag misstagit mig, drömt eller om det har ändrats.

Hmm, kanske att jag chansar den här gången. Kan bli en dyra rabatt men men.

6 comments
  1. Hej,
    På mina paket har det alltid stått det belopp som jag betalat efter rabatt och utan frakt.
    Det är väl det enda tullen ser också? Eller hur funkar det?

    Förresten, vill du få en liten burk med prov på Bourjois foundation du skrev om för ett tag sedan?
    /Alexandra – ecosmart

    • Det brukar det inte göra på mina men då kanske det varierar hur de gör…

      Ja det vore super! Snällt av dig! Vilken färg har du?

      • Jag har färg 52, vanilj. Något gulton. Jag brukar ha ivory annars. Skulle det passa?
        Du kan mejla mig i så fall🙂

Kommentera

