Räddaren i nöden

Maria Åkerberg Face Dream

Fick den här för nästan ett år sedan från Maria Åkerberg för att testa och gillade den från början. Den var en favorit förra vintern också men det dröjde ett tag innan jag verkligen fick nytta av den.

11112012-DSC_2406

Ett tag när min hud var extra torr och konstig var den här krämen det enda som hjälpte. Normalt förlitar jag mig på Dr Hauschka Intenisv mask men den är liksom mer koncentrerad och gav inte lika mycket skydd direkt som jag upplever att den här gör. Kombinerar gärna med min favoritrengöring från samma tillverkare. Den återfuktar, återfettar och skyddar ordentligt dag som natt. Går dessutom in relativt snabbt för att vara så kraftig. Älskar den!

Av en slump såg jag att den finns i extra stor förpackning för reducerat pris här.

4 comments
  1. Lotta said:

    Den är en favorit hos mig också, älskar att den är så återfuktande och återfettande men ändå går in i huden så bra, som du säger.

    • Trodde nästan att det var spam först innan jag såg att det var du. De brukar kopiera det man skriver och slänga in lite annat också. Vi upplever den onekligen lika!

Kommentera

