UNE Night

UNE har både imponerat och gjort mig mindre begeistrad. Gillar verkligen att priserna är bra och att det är så lättillgängligt. Sortimentet utökas hela tiden verkar det som.

Åhléns har nu fått in ännu en mascara, Volume by Night. Såg dessutom att alla mascaror från UNE kostar 129 kr t o m 24/12.

Såg också i butik att de tagit in den sprillans nya paletterna UNE by Night. Blir vådligt sugen på den här då den mörka skugga jag har från UNE är riktigt bra. Kände på den på bilden och den verkade pigmenterad och krämig, en av färgerna är just krämskugga men alla var mjuka och inte alls torra.

Någon som hunnit testa?

2 comments
  1. Lydia said:

    Apropå mascara. Vill bara fråga, rent allmänt, rakt ut till alla som det berör. Ni som använder olja till att ta bort ögonsmink, hur fasen gör ni för att undvika att få in olja i ögat?

    Jag använder olja i ansiktet varje dag. Jag stryker på ett tunt lager mandelolja i ansiktet på kvällen när jag ska tvätta av mig allt smink. Jag masserar lite och löser upp min forundation. Sen använder jag random rengöring, t.ex. aleppotvål och tvättar hela ansiktet med. Men det här med olja för att få bort mascara – hur gör man??

    Jag tycker alltid att man har dimsyn när man slår upp ögonen igen efter oljeborttagning av mascara och eftersom jag använder nattlinser som ska sättas i sen så tycker jag att det känns jätteopraktiskt och dumt med olja i ögonen. Jag kan helt enkelt inte få till det!

    Tips emottages tacksamt.

    • Hmmm, jag har upplevt det där med dimsyn av olja men då av en ögonborttagning från ACO med mineralolja back in the days. Har inga problem med det alls med det nu. Gnuggar inte utan liksom bara håller fingertopparna över ögonen med olja på. Vet inte om det kan vara ngt tips.

Kommentera

