Presentaskar

Älskar jag småförpackningar så att man kan prova. I Juletid står småförpackningarna som spön i backen i olika kit. I vissa fel finns även fullstora produkter till förmånliga priser. Oavsett storlek är det trevliga presenter. Passa på att handla nu och slipp klapp-paniken!

De här är jag sugen på att klicka hem till mig själv. Vill man ge sig själv något kan man göra som min moster. Slå in och skriva från tomten. Eller så köper man bara för att fylla på förråden hemma eller testa något nytt.

iHerb har alltid flera kit.

Dry Travel Kit copy.jpg

Love Lula har förlängt sin kampanj med fri frakt t o m 26/12, ange  INTLSHIP12. De har inte bara vanliga presentaskar utan också kit de själva satt ihop med olika varumärken i samma. Här finns alla.

Sophyto Daily Skin Essentials Collection

Pai Limited Edition Rosehip 3-Step Facial Gift Set

Naturisimo laddar inför julen med massor av presentaskar.

Pukka Ayurveda Organic Skincare Collection - Pukka

Balance Me Radiant Skin Collection - Balance Me

Svenska eleven har också en del.

Acquizhen Good To Go Collection

1 comment
  1. Jag tycker du ska testa Sophyto och/eller Pai!🙂 Pai tjatar jag ju om hela tiden att det är bra. Sophyto verkar också trevlig, men räcker inte riktigt till för min torra hud så kanske inte funkar för dig heller? Annars är det milda och trevliga.🙂

Kommentera

