Slimmons

Richard Simmons är vad jag förstår känd i USA, i alla fall i träningsvärlden. Såg honom skymta förbi i realityserien Khloé and Lamar när han leder ett pass i den egna träningsstudion Slimmons. Inte nog med att han sätter fart på det hela med sin energiska och uppmuntrande personlighet, han använder också flera olika hattar! (Hittar tyvärr inget sådant klipp.) En sådan person måste jag ju bara kolla mer på.

Här är ett smakprov!

Här finns hans egen kanal som inte innehåller särskilt många regelrätta träningsvideos men väl roliga klipp och smakprov på hans träningspass. Vid en närmare titt där ser jag att han också använder sig av olika teman och utstyrslar i sina pass. Skulle vilja sno den idén rakt av, fast jag är ju ingen träningsledare.

För vissa är han säkert en jobbig typ men jag gillar det!

Hans träningsvideos kan man lägga vantarna på via brittiska Amazon.

P.S. Ni som är i LA, om så bara på besök, och vill testa så verkar det gå utmärkt att gå på enstaka passa, inte särskilt dyrt och the one and only Simmons ha pass hela tiden. Som ni ser i videorna är det alla sorters människor på hans pass.

Kommentera

