Missa nu inte 10% på iHerb

Glöm inte 10% på allt! Har ni fortfarande aldrig handlat från iHerb tycker jag lite synd om er. Finns ju så mycket bra och billigt. Jag passar på att fyll på mina fårråd.

Midnatt Pacific Time är klar 9 00 dagen efter här, rabatten gäller alltså till kl 9 00 tisdag svensk tid.

Alla guider finns här. Tror inte att det går att kombinera med förstagångs-kund-rabatten men testa med YUR66 och se vad som händer. Man kan ändå inte spara det till senare så OM ni inte handlat innan har ni inget att förlora.

Har ju en helt egen kategori med iHerb, där kan ni läs om saker jag gillar, nyheter och massa annat om min favorit iHerb.

Jag tror faktiskt att det var jag som startade hela iHerb-grejen i Sverige. Såg det ingenstans utom på någon fitness-sida innan jag kommenterade hos Rosella om detta för nästan två år sedan. Efter det spred det sig därifrån och sedan jag startade en egen blogg har jag ju skrivit om iHerb konstant. Tyvärr fattade jag inte hela referral code-grejen i början så jag har nog missat mycket bonus på det men men.

16 comments
  1. Michaela said:

    Jag skall alltså hålla mig under 4 LB, och mellan 40 och 42 dollar för att få gratis frakt men förhoppningsvis slippa tull?
    Och är det 21 i kväll då? Och hur skall jag göra för att du skall få bonuspoäng? Är det någon speciell länk jag skall följa? Jag har inget registrerat konto ännu.

    • Ja fast du har till 9 00 imorgon på dig.

      Man ska hålla sig under 4 lbs men det går upp till 4.1 lbs faktiskt, så länge du kan välja Global Mail by DHL är det lugnt.

      Med dagens dollarkurs kan du köpa varor för 43 dollar, efter dragen rabatt.

      Jag får bonus om du använder koden referal code YUR661. Jättekul om du vill använda dig av den🙂

      Tips på varor till dig som nästan LCHF:ar:

      http://www.iherb.com/Miracle-Noodle
      http://www.iherb.com/Sea-Tangle-Noodle-Company

      Nu kommer jag att sitta vid datorn hela kvällen så säg till om du har några fler frågor.

      • Elisa said:

        Hej, Nu har jag beställt 3 paket (!) från iHerb, det blev under 4 lbs och under 42 dollar men inte över 40, med det får duga🙂
        Jag är fullständig rookie på eko-organic-natural hud och hårvård, även om jag sedan länge så gott som totalt äter och städar ekologiskt och kör elbil osv hade jag missat detta gigantiska område, och nu har jag fullständigt snöat in sen några dagar tillbaka.
        Nu köpte jag flera olika schampon och balsam och leave-in produkter från iHerb som skulle vara organic, kan jag lita på det?
        Jag har precis beställt provpåsarna på everyday minerals foundation, jag var i dag på Pub och provade Maria Ågren, men huden stramade och den låg liksom och flöt ovanpå och var ruskigt dyr, vilken rekommenderar du för torr och känslig hud?
        P.S. Jag använde din kod D.S

  2. Pam said:

    Det är verkligen inte lätt att komma under 4ibs och samtidigt hålla sig till max 42 dollar, jag har hållit på i flera timmar nu med att trixa, nu fick jag precis till det, det är sjukt roligt iaf =)

    • Blir lite konfunderad över sulfaterna C14-16 olefin sulfonate; disodium MEA-oleamido sulfosuccinate. cocamidopropyl PG-dimonium chloride. Hittar inte så bra info om dem. Det är inga typiska nasties men jag skulle avstå. Den är ju himla billig så jag förstår frestelsen.

      Jag gillar Aubreys rengöringskrämer men de är dyrare. Den här mjölken är också populär och ganska billig och har bra INCI. http://www.iherb.com/Avalon-Organics-CoQ10-Repair-Facial-Cleansing-Milk-8-5-fl-oz-251-ml/4420

      Oftast är massa nummer och x i namnet en varningssignal, inte alltid men ofta är det ämnen som i alla fall jag avstår.

  3. Jag är väldigt förtjust i Badger Companys saker. Använder Baby tvålen med Kamomill i duschen och deras mouisturiser är väldigt bra till torra partier. Deras oparfymerade balm är bra till vovvens torra tassar. Kommer recension på sakerna snart.🙂
    Beställde nu också deras balm för muskler och den för huvudvärk. Den senare är jag skeptisk att den kan funka men ska bli spännande att testa.😉

    • De har fin fina saker! Har bara testat balmen och en solkräm till mamma.

      Jag tycker faktiskt att eterisk olja har mer effekt än jag tror och vill erkänna, känns ju lite hokus pokus. Till viss del tror jag att det är betigning men inte bara.

Kommentera

