Tip Top-guider

Har varit mycket iHerb här senaste dagarna. Tack vare att ni är så ivrig har jag uppdaterat mina guider så att de skall vara tip top eller top notch som Björn Gustavsson skulle sagt. Uppdatera guiderna när jag kommer på något nytt som skall vara med eller något som ändras.

Titta gärna en gång till på de två guiderna om själva handlandet och de två fynd-guiderna. Säg vad ni tycker och fråga så att jag kan få in allt i inläggen!

iHerb-guide del 1
iHerb-guide del 2

Har bland att lagt till den här bilden för hur det ser ut när varukorgen är för tung.

Blir det tydligare?

Fynda på iHerb del 1
Fynda på iHerb del 2

Alla fyra ligger under en egen rubrik här till höger!

Kanske skall jag skapa en egen kategori för iHerb-haul också eftersom så många gillar att se vad jag köper därifrån.

Vad tycker ni?

Näst inlägg kommer inte att handla om iHerb, jag lovar.

1 comment

Kommentera

