Ursäkta ensidigheten men det är förlängt

Det verkar som att de tjänar storkovan på rabatten för nu är den förlängd till imorgon kl 9 00 på morgonen.

iHerb.com

At iHerb, we’re celebrating ”Green Friday,” instead of ”Black Friday!” Enjoy a 10% discount on every product we carry!*
The Green Friday sale is extended until midnight, Tuesday, November 27th! 

(*Please note: You will see this extra discount once you have logged into your account. Also this discount cannot be combined with any other discount you may already receive)

Jag vet att jag lovade att nästa inlägg inte skulle bli om detta men vad göra, hade ingen aning om detta.

7 comments
  1. Sara said:

    Hej! Räknar tullen på summan före eller efter rabatten?

  2. Komiskt egentligen att det lockar så mycket, men det gör det ju! 10% gör ju inte att man själv sparar storkovan egentligen.

    • Nä det gör man inte. Jag använder upp alla produkter jag köper och nu kan man ju passa på att fylla på fårråden och inte handla de vanliga paketen på ett tag.

  3. Lydia said:

    Nej gud vad jag egentligen inte behövde shoppa på iHerb. Men det gjorde jag förstås ändå. Larenim har ju så många olika ögonskuggor och sminkborstar kan man ju alltid testa nya, eh. iHerb börjar faktiskt bli lite av ett beroende för mig vilket inte känns helt bra att erkänna.

    Med senaste beställningen följde detta http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Travel-Set-Sensitive-Skin-6-4-Pieces/15128 men jag måste säga att jag är lite besviken. Både rengöringen och ansiktskrämen luktar så otroligt starkt! När rengöringen hamnar på kinderna under ögonen så tåras dom av den starka citrondoften. Och av rengöringen blir jag ”gnisslig” samtidigt som det känns som att en hinna lämnats kvar på huden – vet inte om denna känsla + gnisslighet är tecken på en bra produkt, någon mer kunnig som kan uttala sig?

    Efter rengöring + ansiktsvatten (i samma serie) + ansiktskräm låter jag allt sjunka in några minuter, men när jag sedan stryker lätt med fingret för att känna hur det känns på huden (eftersom det är första gången jag använder produkterna och vill se vilken känsla dom lämnar efter sig) så bildas direkt små korvar av produkterna. Jag kan alltså inte massera in ansiktskrämen ordentligt för då bildas bara dessa korvar på huden, utan enda sättet att få det hela att fungera är om jag mycket lätt stryker på ansiktskrämen, typ klappar in den och sedan inte rör mitt ansikte (förrns det landar på huvudkudden och där börjar producera korvar ååååååhhhh!).

    Visst gillar du Ingrid typ alla produkterna i detta set? Korvar/smular sig inte ansiktskrämen alls för dig? Och vad kan detta korvande bero på egentligen??

    Fan, jag ville ju verkligen gilla dessa produkter.

    • Det var du som tipsade om Larenim för ett tag sedan va? Köpte ngra skuggor nu🙂

      Usch vad trist. Precis det kitet har jag haft och har ju nu köpte jag krämen. Har inte alls haft det problemet med dem. Mina varken luktar starkt eller korvar sig. Har varit med om det med andra andra dock. Kan ju vara den batchen… Himla trist att den inte fungerar för dig.

      • Lydia said:

        Ja, det var jag! Vad roligt att du köpt några, vill hemskt gärna höra utlåtande sen. Jag har också köpt på mig några fler men jag inbillar mig att ingen riktigt kommer upp i nyansen Ethereals ”krämighet”… Men det är förmodligen bara inbillning.

        Provade proceduren med Aubrey-kitet igår igen. Lyckades undkomma korvarna(!) men slogs återigen av hur otroligt starkt ansiktskrämen luktar av citron. Huga.

Kommentera

