Selma, eleven och lite tips

Måste hela tiden hindra mig själv från att skriva klämkäcka rubriker. Det som kom upp i mitt huvud nu var ”Selma gör en elf” med referens till detta. Vill att rubrikerna skall locka till läsningen och vara informativa men jag står inte ut med mina egna rubriker, den där skulle inte bara vara klämkäck utan också kunna tolkas ekivok och det vill jag hålla mig ifrån. Kvällspressen kanske söker en klämkäck rubriksättare? Här har ni en som spottar ur sig dem ofrivIlligt.

Siden Selma har i alla fall förlängt rabatten. Egentligen har jag inget att invända mot att butiker vill tjäna så mycket pengar som möjligt men snart tror jag att det här ”tricket” kommer att få motsatt effekt. Istället för att köpa när det är rabatt väntar man sig att den förlängs och det kan lätt rinna ut i sanden. Bara en tanke från hobbypsykolgen/beteendevetaren.

Inget ont alls om Siden Selma utan snarare vissa andra butiker som gör såhär konstant.

Siden Selma

och fraktfritt på hela sortimentet vid beställning eller köp i affär för minst 500 kr gäller även i butikerna, förlängt erbjudande t.o.m 3 december.

Bra julklappar från siden Selma

eleven har 11% på allt.

Påtal om e.l.f., tipsade ju om filmen Elf för ett tag sedan. Nu när det lackar mot advent är det ett måste! Den som påstår sig inte gilla den typen av humor tror jag inte på eller så har de väldigt dålig kontakt med barnasinnet. Se den och säg vad ni tycker! Om man vill ha den i fysisk form finns den här till löjligt bra pris.

1 comment

Kommentera

