För andra än mig

Eftersom jag är 25 år har jag inte så mycket egna tips att ge för smink till mogen hud. Min mamma är 62 år och jag köper det mesta till henne men hon använder i princip bara maskara och kajal. Har ju snappat upp en del men överlämnar hellre detta åt proffsen. Här kommer tips från Pixiwoo-systrarna för mogen hud. Modellen är deras mamma som också har youtube-kanalen med stylingtips och en del annat. Värt att spana in om man är intresserad av sådant.

Familjen Chapman är en en riktig youtube-familj. Sam och Nick har ju berömde Pixiwoo och PixiwooMadness. Sam har ju också Real Techniques kanal. Brodern Jim har en kanal där han pratar om allt möjlig och en vlog-kanal. Tanya Burr är Jims flickvän, hon har också en beauty-kanal och en vlog-kanal. De tre tillsammans har med några andra ytterligare en kanal, DailyMix. Jim och Tanya är också med i Fact of the Day. Youtube är en helt egen värld!

3 comments
  1. Agneta said:

    Vad roligt med alla bra tips du ger oss Ingrid. Tack!
    Gillar din blogg skarpt…
    Agneta

Kommentera

