Som jag väntat på IDUN-rabatt

Och märk väl; FRI FRAKT!

På senaste tiden har jag blivit sjukligt fixerad vid att köpa allt med någon slags rabatt och hitta lägsta möjliga pris. Kan surfa runt eller se saker jag verkligen vill ha men tänker alltid att jag måste vänta på någon rabatt eller så måste jag surfa runt ordentlig efter bästa pris. När det sedan är rabatt samlar ekorren i sina förråd. Har alltid varit mer eller mindre såhär men nu har det utvecklats till helt andra proportioner.

Vilken/vilka paletter skall jag nu köpa. Vill ha alla utom Brunkulla.

Vad tycker ni?

8 comments
  1. K said:

    Absolut ska man passa på när det är rabatt. Det är toppen att du håller koll på dem och tipsar oss, jag är tacksam för det 🙂

    Ang IDUN så är den enda palett jag har just Brunkulla. Den är helt fantastisk. Mycket bättre pigmenterad än tex Dr Hauschkas stone colour palett (som jag är rätt besviken på för övrigt). Hur det är med de övriga paletterna hos IDUN vet jag dock inte men jag har för mig att jag läst att det skiljer sig lite i pigmenteringen mellan dem.

  2. Lydia said:

    http://kopguiden.nu/ <— Här finns rabattkupong på 20% på Apoteket där man kan köpa IDUN Minerals. Jag shoppade ögonskugga idag.

    • Lydia said:

      Jag utnyttjade även rabattkupongen hos Life när jag köpte min saltlykta häromdagen.

    • Jag bor tyvärr inte på någon av orterna 😦 Kul att du kunde köpa med rabatt.

      • Lydia said:

        Asch då. Jag såg att det var nåt häfte från Västra Götaland och tänkte att då gäller det nog nånstans i Gbg.

Kommentera

