Bästa tipsen för alla

Goss har samlat ihop sina bästa tips i en video. Tycker att alla som är något intresserade av att piffa sig med smink borde kolla. Goss ord är inte lag men han har en del bra idéer.

Uppdatering: Av någon anledning hamnade fel klipp här. Verkar som att de ibland byts klipp under länkarna. Misstänker att det har med spellistor att göra, hmm.. Ville alltså inte tipsa er om att smörja ansiktet med silikon utan andra mer generella makeup-trix! Ursäkta om någon blev förvirrad…

Idag är jag riktigt spänd på de kungliga damernas kläder, smink, hår och inte minst smycken. Jag älskar att titta på Nobel som är en prefekt blandning av grannlåt, modern vetenskap och historia.

Kungligheter sminkar ju sig ofta väldigt diskret och smickrande. Även vi som inte har hjälp med sådant kan oftast inspireras. Hår, galaklänningar och smycken är däremot lite svårare att nå upp till. På den nya youtube-kanal Daily Mix som jag skrev om nylingen, gör just Wayne Goss om frivillig med naturlig men effektfullt smink. Spana in här.

6 comments
  1. Jag föredrar att hitta olika foundations som gör det man vill. Tycker min foundation från Phyts ger en väldigt naturlig och dewy look, så jag är väldigt nöjd med den.🙂

    • Misstänkte att det var något du hade glömt att skriva eller lägga till, men det var alltså fel video!🙂

      • Så kneptigt. Förhandsgranskar alltid inläggen och då var det rätt. Denna var tidsinställd så jag såg det först senare att det blivit fel. Har hänt tidigare med tidsinsällda inlägg. Misstänker att videosarna kommer i ordning och liksom övertar varandra plats. Den som visades först var nästa video på tur men fanns inte ens när jag la in länken…. Skall inte tidsinställa med youtube igen om jag inte har möjlighet att kolla efteråt.

  2. Anki said:

    Jag är inte så bra på det engelska språket, men han menar alltså att man ska smörja in sig med silikon. Det försöker ju jag undvika i alla produkter.

    • Fel video hamnade i inlägget men det är det han menar ja! Undviker också det helt så detta klipp är verkligen helt fel här😉

  3. Anki said:

    Då är vi av samma åsikt. Har läst din blogg nu någon vecka och jag gillar den verkligen. Ger mej massor av inspiration. Tusen tack för det.

Kommentera

