Mer Bronner åt Sverige

Verkar som att Dr Bronner lanseras på bred front här i Sverige nu. Har sett pressutskick på flera bloggar. Jag älskar ju dem som ni vet. De är prisvärda, gjorda av ekologiska och fairtrademärkta oljor, rengör perfekt och åter fuktar samtidigt, dessutom finns de i flera dofter som är lätta att tycka om. Den enda lilla invändningen jag har är att den är väldigt lättflytande.

Har sedan tidigare funnits hos Bekkas. Finns numera också hos eleven. Såg också ett rejält utbud hos NK i Göteborg. Kul att fler svenskar får tillgång till dessa underbara mulit-produkter. Skrivit mer om på hur många sätt man kan använda dem här. Behöver väl knappast nämna var jag, de svenska distributörernas skräck, köper min

1 comment
  1. Agnes - Ekolicious said:

    Klickade hem en liten förpackning av almond varianten och älskar den! Kan tänka mig att den är riktigt trevlig till kroppen också, men har inte testat det än! 🙂

Kommentera

