Ny kategori

Eftersom ni uppskattar haulen så mycket har de fått en egen kategori. Tycker egentligen att det är småfånigt att använda engelska ord men det finns inget svenskt som låter bra. ”Inköpt” är det närmaste jag kommer på. Hur intetsägande låter inte det?

Inte säker på att jag fått med alla gamla inlägg under kategorin än, jobbar på det.

Ett axplock av ”inköpsbilder”.

Om ni letar efter något är sökfunktionen upp till höger faktiskt riktigt bra. Har också lagt ner stor möda på att tagga alla inlägg. Det är inte perfekt men ganska precist ändå. Klickar man på taggar kommer alla inlägg med den taggen upp. Har inte velat ha för många kategorier då jag gillar att lite olika saker samlas i en kategori. Tycker att det är inspirerande. Etiketterna/taggarna däremot är mer specificerade.

Notera att alla inte syns i tagmolnet till höger men sök t ex på ”cerat” så kommer massor av inlägg upp. Öppna sedan ett inlägg, under ligger alla taggar, klicka på taggen och alla inlägg med taggen cerat syns. Har också flera taggar som är bara märken, letar man efter UNE finns en tag för det.

Kanske är detta självklart för många men det är inte lätt att ha koll på allt jämt, så jag påminner.

7 comments
  1. Jag kan inte heller komma på något bra namn på svenska istället för Haul. Frossa kanske? Men det är ju mera mat egentligen. Swatches har jag inget riktigt bra namn för heller? Färgprover låter ju ungefär som man ska måla om i ett rum.😉

  2. Rana said:

    oh ja!!! jag älskar hauls!!! och recensionerna av haul,en :p

  3. christel said:

    Oh vad mycket trevligt du har köpt. Stackare nu måste du göra en massa recensioner också😉

    • Äsch då. Recenserar inte allt, går på känsla vad jag vill skriva om. Är det något man är nyfiken på och tror eller har sett att jag har är det bara att fråga. Då är chansen större att ag sedan skriver om det.

  4. Lithia Black said:

    Har ikväll äntligen haft mod och råd att göra mitt första haul från iherb. Det blev myChelles creme foundation och concealer, Hoeny bee gardens fasta mineral puder och ett glid ifrån Aloe Cadabra. Det senare hittade jag av en slump och jag hoppas det är bra, för naturliga glidmedel är inte lätt att hitta.

    Jag vill tacka för att du delar med dig av dina fyndgruvor, för både iherb och bionaturel har sänkt mina skönhetsomkostnader rejält.

    God Jul

    /L

Kommentera

