God Jul med hjälp av Findus

Om någon tittar in här på självaste julafton måste det ju bara finnas en hälsning från mig till er! Hoppas att julen blir härlig hur ni än tillbringar den! Alla firar ju inte jul med buller och bång. Kanske tillhör man en annan religion, jobbar, är ensam hemma eller i en annan del av världen?

Lite julstämning och mys ger alltid min absoluta favorit julkalender som faktiskt finns i sin helhet på youtube! Såg den ofta när jag var sjuk när jag var liten, hade den inspelad på VHS:

Vad får er att komma i julstämning?

10 comments
  1. Susanna said:

    En riktigt God Jul till er

  2. Michaela said:

    God jul!🙂

    Men usch, Ika Nord, Ika i rutan var verkligen det hemskaste program jag visste som liten. Försökte titta på Findus-julkalendern, men det är fan omöjligt när Ika spelar katten. Kunde de inte bara animerat den?
    Haha, jag känner för henne (som skådis skall påpekas, vet ju inget om henne privat förstås) som du känner för träbitar.

  3. K said:

    Klart man kikar in här även på julafton, vill ju inte riskera att missa något🙂 Tack för din härliga blogg Ingrid och God Jul!

  4. Lydia said:

    God Jul Ingrid och alla andra! Jag säger som föregående talare: tack för att du bloggar, jag uppskattar det mycket.

    • Detsamma!

      Vad roligt att det uppskattas. Vill alltid att man skall kunna få sig en liten trevlig stund här så gott som varje dag.

      • Lydia said:

        Det får man ju!

Kommentera

