Youtube och jag

Det är ingen nyhet att jag kollar mycket på youtube. Lägger ofta upp klipp här också men alla passar inte in i bloggens format. Nu när många är lediga kan slötittande på youtube passa bra. Tycker själv om att ha på något i bakgrunden. Vet inte om jag tillhör en skadad generation som ständigt måste ha bakgrundsskval men jag gillar det i alla fall… Whatever floats your boat.

youtube

Skärmdump från min youtube-kanal.

Här kommer en del, några har jag nämnt tidigare, andra inte.

Favoriter sedan länge:

Nyare upptäckter:
I princip alla har vlog-channels eller någon form av andra kanal, följer dem med.

Alla videos jag tipsat om tidigare finns under youtube och video.

Enjoy, gärna tillsammans med pepparkakorna!

11 comments
  1. Lydia said:

    (Jag skriver här fast det egentligen inte har med detta inlägg att göra).

    Jag har en liten, eh… Julönskning! Du är ju inbiten iHerbare precis som jag, men jag tror ändå att du har koll på bredare front än vad jag och kanske andra har. Skulle inte du kunna tipsa oss om bra saker på iHerb som är lätta, alltså väger lite, och samtidigt kostar en del? Lätta och dyra saker alltså?

    Jag tycks alltid hamna med en varukorg som är fylld av billiga, tunga grejer, såsom duschkrämer, mjukmedel, schampoflaskor etc och brukar alltid få gnugga geniknölarna riktigt ordentligt för att kunna plussa på med lite dyrare, lätta varor för att komma upp i 40 dollar men samtidigt inte hamna över 1814 gram.

  2. Lydia said:

    Tacktacktack!!

  3. Rana said:

    Angående ditt inlägg så är jag likadan! Jag brukar ha något på bakgrunden när jag slösurfar, men om det är viktig info jag vill ta in ordentligt måste det vara helt tyst :p

    Måste tacka dig för tipset om pixiwo! är beroende av dem nu :p
    Annars brukar jag ha någon bra turkisk drama serie på bakgrunden. turkiska serier är ca 90 min långa och det är ju drama :p så man kan gott ha det i bakgrunden då och då om dem liksom bara pratar..som en radio ^,^

Kommentera

