Gott Nytt År!

Gott Nytt År!

Är inte mycket av en firare måste jag säga. Tycker mer om när livet lunkar på med höjdpunkter jag själv väljer ut. Samtidigt gillar jag traditioner men är inte den som slår på stort.  Nyår blir så upphaussat, särskilt när jag var ännu yngre. Alla letar efter det perfekta sättet att fira.

Vill passa på att fråga er vad ni vill läsa om här nästa år?

Skriv gärna det självklara så att det inte glöms bort. Lagom aktivitet på nyårsdagen, skriva en kommentar här.

Precis som på julafton vill jag också lämna något trevligt att titta på. Spana in värdens största nalle och de såtaste vänner. Ett av världens farligaste rovdjur.

5 comments
  1. Sofie n said:

    Gott nytt år🙂 tycker det som skrivs på bloggen är väldigt bra som det är men ännu fler tips på saker man kan göra själv är alltid kul, och billigt för den delen🙂

  2. Goot Nytt År och god fortsättning! Jag tycker det är en bra blandning på dina inlägg, det är lite shopping tips lite tänkvärda tips, lite bra sminkvideor och så lite roliga och gulliga saker som den gosiga isbjörnen.🙂

    • Tack! Vad roligt att du gillar min blandning, personlig och inte likt någon annan om inte annat!

  3. Lydia said:

    Vad vill vi se i din blogg under 2013? Jag har verkligen klurat på den här frågan (lite nördigt/överpeppat, jag vet) och kommit fram till mina två önskemål:

    – Jag ÄLSKAR dina tips om reor/erbjudanden/utförsäljningar som dyker upp i butiker/webshopar/annorstädes och som möjliggör tillfredsställelse åt ytterligare en ”coupon lady” som jag själv. Så fortsätt gärna med dessa!

    – Jag älskar också varje gång du skriver om någon slags produkt eller metod och avslutar inlägget med att fråga eller uppmana oss läsare att skriva vad vi tycker. I kommentarsfältet dyker det (förhoppningsvis) upp jättemånga, jättebra tips och infallsvinklar, och dessa älskar jag att få ta del av.

    Så ser min önskelista ut! I övrigt vill jag bara skicka uppmuntran och beröm your way Ingrid, för att du driver denna blogg. Jag tycker mycket om den och hoppas att du fortsätter länge, länge. Hurra också för alla fina läsare som kommenterar och ger råd, ni verkar snälla.

Kommentera

