Bäst hår

Länkar till recensioner finns under namnen. Där finns också mer info om inköpsställen m m.

Kom ihåg att detta inte är alla tiders favoriter utan de produkter jag testat eller skrivit om under året som jag gillat mest. 02082012-DSC_0042

John Masters Organics zinc & sage schampoo with conditioner

Dettat hypade schampo passar mitt torra hår väldigt bra. Irriterar inte hårbotten, löddrar skönt och doftar underbart av kola.

White Camellia Ultra-Smoothing Conditioner

Tar fram självfallet i mitt hår och ger det t o m lite stadga. Ingen riska att topparna blir torra med detta.

Sea Buckthorn Leave-In Conditioner & Curl Activator

Egentligen inte ny för i år men skrev om den först nu så den får vara med. Perfekt spraybalsam för att ge fukt och ta fram lockarna utan att tynga ner.

Skriv gärna om era bästa hårprodukter nedan!

2 comments
  1. Har inte testat just det John Masters schampot så blir ju nyfiken! 🙂
    Trots blandade erfarenheter med John masters så har jag ett som är ett favoritschampo tillsammans med shampo och balsam från Simply Organic. Styling produkter är Aubreys Leave in precis som du och John master Shine On. Skulle vilja hitta schampo och balsam som jag gillar som är lite billigare och ändå har bra inci. Men jakten går vidare…. 😉

    • Jag är fortfarande något osäker på babassuamidopropyl betain men bra är det i alla fall!

      Måste verkligen testa shine on, har bara blivit så mycket från iHerb på sistone att jag inte borde köpa så mycket på ett tag…

Kommentera

