Utförsäljning

Gick förbi en Lifebutik idag där allt från Estelle & Thild var på halva priset! Tydligen skall märket utgå ur sortimentet. Enligt expediten gäller detta hela landet. Skynda dit och köp om ni vill ha något från dem.

Inhandlade min favoritrengöring (recension), nattkräm ur samma serie och Rose Otte nattkräm och ansiktsvatten, skulle egentligen köp rengöringsmjölken men råkade ta fel. Det gjorde inte för ansiktsvattnet är jättebra. Mamma skall få i alla fall nattkrämen, ansiktsvatten använder hon inte så mycket. Jag är mycket nöjd med mina fynd! Just nu går kraftiga ansiktskrämer åt som på löpande band. Min ansiktshud har löpt amok och behöver massor av fukt och fett.

Förresten extra nöjd över detta med tanke på att jag stod emot ett erbjudande i våras.

2 comments
  1. Anki said:

    Tack, ska springa till min butik:)

  2. Rana said:

    nämen tack så mycket!! ska kolla upp det imorgon! :))

Kommentera

