Första intryck

Ibland är jag långsam med att verkligen utvärdera nya produkter. Om jag skall iväg en vanlig dag vill jag inte ta några risker med det jag använder, särskilt inte med hudvård nu på vintern. På helgen har jag ofta mer spelrum att prova något som kanske inte fungerar så minst en omgång är inte så svår att hinna med. Även om jag inte har ett strikt sätt hur jag testar innan recension vill jag ha använt det mer än några gånger, såvida det inte är en totalflopp då. Därför tänkte jag börja med att skriva första intryck på vissa saker, i synnerhet dem jag vet att ni är nyfikna på.

Vad tror ni om det?

Om ni undrar över något ni vet eller tror att jag har är det alltid bara att fråga såklart oavsett!

Börjar med den här! Stay tuned som man säger….

Förrsten kan jag säga att C-vitaminserumet som många varit nyfikna på har jag inte öppnat än. Är nästan säker på att det kommer vara dåligt för min vinterhud. Har testat med ytterst svag hemgjort och det var inte skönt. Inte bra att låta det stå men vad göra…

1 comment
  1. Catti said:

    Det låter jättebra! Ser fram emot de inläggen:)

Kommentera

