Någon mer som känner igen sig?

Läser Pernilla Wahlgrens trevliga blogg. Hon fick korn på hennes dotter Biancas favoritfoundation till halva priset. Köper den och skickar en bild till sin dotter. Följande sms-konversation följde:

Haha! Det där känner jag så igen mig i! Har ingen dotter men gör likadana grejer till andra jag bryr mig om. Fynda till andra är ju minst lika kul som till sig själv. Nu är det en kollega som skall få den här. Kostade ju bara $3 och hennes barn gillade den första flaskan de fick av mig som jag i min tur fått från iHerb. Innehåller silikon, amodimethicone, så det är inget för mig men passade utmärkt istället för t ex Natusans balsamspray på små personers långa hår. Hårborstvägrare är de tydligen… Mamma får en massa grejer som jag fyndar också men jag provar dem nästan alltid innan hehe.

Bild lånad från Pernilla Wahlgrens blogg.

Kommentera

