Ge mig mer!

Med koden apotea1212 får man 20% rabatt på hela sortimentet på apotea! Fick jag tips om bland kommentarerna! Tack! Har testat och det fungerar. Tipsa alltid här om ni hittar en smaskig rabatt! Ekorren är idel öra!

Bild på IDUN Minerals Eyeshadow Palette StyvmorsviolBild på IDUN Minerals Eyeshadow Palette Svart riddarsporre

Ehh……ojdå! Hur hamnade det två IDUN-paletter i min korg? Husmusen asså, vilken liten rackare på att klicka hem saker! 

Vill också passa på att tipsa om att köpa reflexer. Läste på efter att jag skrivit om reflexer sist. Det är viktigt att använda en testad reflex och inte bara reklamreflexer som jag själv använt flitigt tidigare. Läs mer här och titta på filmen. Glimmis som finns hos apotea är godkända av SP. Billigare där än andra ställen jag sett och ännu billigare med rabatt.

Använd ditt eget huvud, reflex, cykelhjälm och rabatter! Det är mina motton! Tvätta disktrasan i maskin såklart också…

11 comments
  1. Lisa said:

    Åh! Nu blir det shopping! Tack för tipset!

  2. Catti said:

    Tack för tipset! Hur länge gäller koden?

    • Lydia said:

      Den gäller tills vidare. Har inte sett något slutdatum någonstans och jag har letat. Den har varit aktiv i minst ett par veckor iaf, kanske längre.

  3. Lydia said:

    haha åhnej, jag har uppmuntrat en samlare. Jag har exakt samma beteende själv och kan sitta på Tradera och köpa saker för att dom är BILLIGA snarare än att jag vill ha eller behöver dom. Går igång på fyndandet och priset mer än själva produkten. Det är ju helt galet egentligen. Lite samma grej som när man fyller på varukorgen med (egentligen) skit för att komma upp i fri frakt. Människan (jag) är så erbarmligt enfaldig.

    • Så länge man använder grejerna är det ju inget problem (eller hamnar i shoppinberoende/skuldsätter sig osv).

      Brukar fylla på med matvaror annars som man ju ändå äter upp på ngt sätt….

      Fynda på!

      • Lydia said:

        Tack för försäkran🙂 Nej, sätta sig i skuld skulle jag aldrig göra, iaf inte över något så banalt som hudvård/smink och ja, det mesta används ju upp, iaf förr eller senare. Jag kan ju motvilligt erkänna att mitt lilla ”lager” av produkter dock bara växer sig större och större…

        • Hehe. Ibland får man ha lite använda-upp-projekt. Just nu gör jag det med schampo o balsam.

          Har tur som shoppar allt till mamma också. Mamma är glad för allt. Köper också det mesta t mormor, pappa och sambo. Många som delar på det m a o.

Kommentera

