Medicine Mama

Måste återigen tips om veckans märke på iHerb. Titta in på Specials-sidan om ni handlar då och då på iHerb.

Nya vecko-erbjudanden kommer upp på onsdagar kl 19 svensk tid. Oftast är det 20% på flera varumärkens hela sortiment. Dagens erbjudande uppdateras varje vardag kl 19 och är oftast en vara med kraftigt rabatterat pris. Över helgen är det ett erbjudande som gäller från kl 19 fredag till kl 19 måndag, också oftast en produkt till kraftigt nedsatt pris.

Den här veckan är det 20% på Medicin Mama’s som jag ju skrivit om tidigare. Har testat Bee Magic lite. Mamma fick den i julklapp och är mycket nöjd. Den doftar ingredienserna på ett annat sätt än Egyptian Magic men i övrigt är de väldigt lika.

Läs mer om det speciella med dessa två här. Jag är allergisk mot alla pollesorter som jag testats för men har inga problem med denna men kan inte ge några garantier för andra.

Ser för övrigt ingen större skillnad mellan Sweet Bee Magic och

Alla bör ha någon vårdande vattenfri salva hemma, denna är ett mycket bra alternativ.

4 comments
  1. Paria said:

    Har beställt Sweet bee magic och hoppas att den kommer att hjälpa mot min Rosacea!
    fin blogg du har,läser den nästan varje dag:)

    • Lydia said:

      Paria! Jag har också rosacea. Du får heeemskt gärna uppdatera här om hur du tycker att Sweet Bee Magic funkar för dig när du testat ett tag. Om du vill alltså. Jag är jättenyfiken på att höra.

      • paria said:

        Hej Lydia!
        Nu har jag använt krämen ett tag och kan inte påstå att den har hjälpt mig direkt! Den går nästan aldrig i huden och lämnar en fett hinna för flera timmar,jag blev ganska glansigt i ansiktet och fick små finnar till och med. Jag har inte använt Egyptian Magic så jag kan inte jämföra dem. Sweet bee funkar inte under mineralsmink heller( jag har torr hud och det flagnar på kinderna). Fuktgivande kräm skulle funka bättre kanske.

        Hoppas att din rosacea bli bättre för att jag vet vilket helvete det är att ha den:/

Kommentera

