Fortsatt problem men nytt läppstift!

Har testat med olika webbläsare men ska uppdatera chrome hemma och se om det fungerar bättre. På jobbet ser det också märkligt ut. Där uppdateras alla program hela tiden. Ska se vad jag hittar i helgen.

Passar på att nämna ett supersnyggt läppstift som blev mitt igår. Red från Maria Åkerberg. Kombinerade med läppennan Warm Rosy lite oväntat. Har sedan tidigare Red från samma märke men i en annan förpackning. Tycker inte att det nya och det gamla är identiska. De beskrivs båda som smultronröda men jag tycker att det nya är varmare på något sätt…

 

Har köpt på mig några fler läppstift nu och använder dem relativt flitigt.

Vill ni se en ny jämförelse i stil med den på foudnations?

4 comments
  1. K said:

    Jaa, jättegärna en läppstiftsjämförelse! Det vore kanon!

    Jag jagar själv det perfekta röda stiftet. Senaste inköp benecos i färgen just red. Fint iofs men för mörkt, för transparent och inte tillräckligt varmt. Vill ha den där riktigt röda nyansen som passar till ljus hy i kombination med svart/vitprickig klänning typ. Funderade på Bellapierres röda som du har men fegade ur då jag var rädd det skulle bli lite för ”bright” (hittar inte det svenska ordet). Men jag kanske vågar mig på det ändå.

    Alla swatches på läppstift är varmt välkomna! 🙂

      • K said:

        Tack Ingrid! Jodå jag har kollat din swatch på Bellapierre Ruby tidigare och tyckt det ser så fint ut. Har googlat runt lite också men det är få swatcher på den. Men nu jag har bestämt mig, den ska jag ha 😛

        • Låter härligt! De har ofta rabatter hos mineralsminkshop men jag skulle nog inte orka vänta.

Kommentera

