Kommentaruppdatering och annat

I och med blogg-problemen har jag varit lite dålig på att svara på kommentarer. Nu är det åtgärdat och jag hoppas att jag svarat alla. Det är ju något som jag alltid försöker göra och tycker är roligt. Ännu roligare är om ni läser svaren såklart. Kolla gärna och skriv igen om ni inte får svar på en fråga eller så.

12012013-DSC_3641

Ni uppskattar när jag lägger upp bilder på mig själv har jag märkt, i synnerhet mamma haha. Har inget emot att göra det men ser sällan någon anledning, så är det rätt omständligt också att få till. Fastnar mest på bild när vi gör något speciellt. Varför inte använda dem här? Får se till att visa upp smink vid sådana tillfällen.

Just den här bilden är faktiskt ganska relevant. Har på mig sidenkragen från Siden Selma som jag skrivit så positivt om. På läpparna har jag Raspberry från Real Purity.

6 comments
  1. Anki said:

    Fin bild och vilka fina ögonfransar du har wow..

  2. K said:

    Roligt att se en bild på dig, jättefin!!

    Det är inte alla som klär i röda läppar, men det gör du verkligen.

  3. När du säger det så är det första gången jag ser en bild på dig😛 Skitsnyggt läppstift och jättefina ögon!

Kommentera

