Nytt från Scotch

Handlade från Scotch Naturals egen hemsida för ett par år sedan. Det gick bra förutom att paketet fastnade i tullen så det blev ungefär samma pris som här men då fick jag tag på flera färger. Har inte heller sett de nya vårfärgerna i Europa än men håll utkik på Naturisimo och eleven. Riktigt härliga färger. Får mig att tänka på ett avsnitt av Project Runway när de skulle inspireras av  olika glassmaker.

Spring. Bling.

Har skrivit flera gånger tidigare att jag inte är imponerad av vattenbaserade nagellack på grund av hållbarheten. Antingen får man ha lacket för en dag eller inte vara noga med flagor. Jag är extremt noga men för en kväll med en snygg färg är det ju perfekt. Dessutom är det enkelt att ta av och luktar inget.

5 comments
  1. vilka härliga färger dem har🙂 Måste nog prova. Har du provat åqcuarellas? Isådannafall vilket märke tycker du sitter bäst?

    • Har tyvärr inte provat dem men har hört att de skall sitta väldigt bra förhållandevis av vissa och av andra att de inte är något vidare alls.

  2. Annette said:

    Tycker du att Acquarella sitter lika dåligt? Har hört att de ska sitta bättre än andra vattenlacker och att de dessutom varken behöver under- eller överlack -??

  3. Vilka snygga färger! Tycker att Scotch har riktigt bra utbud med olika nyanser, sedan jag testade deras nya formula som satt så dåligt har jag inte vågat på att köpa några fler lack från Scotch men det orangea väcker minsann shoppingbegäret.

    • Har nog mest gamla formulan vad jag vet men tyckte inte att de höll så bra heller. För mig blir det verkligen enkvälls-lack men färgerna är ju fantastiska!

Kommentera

