Förbättrande omorganisation?

Phuu! Har omorganiserat lite här. Försökt göra det enklare att hitta och förtydligat för nytillkomna läsare.

Gjort två nya kategorier, Sammanställningar och Shoppingguider. Lägger ner mycket möda på att göra bra inlägg där jag sammanställer produkter på olika sätt. Eftersom jag experimenterar en del med webbshoppar och även åker till större städer och naturkosmetikshoppar vill jag dela med mig av det. Trist om ni sedan inte kunde hitta dem. Hoppas att det blir bättre och tydligare.

Har också gjort två nya flikar ovan. För nybörjare är ju självförklarande, tror att gamla rävar kan uppskatta det också. iHerb får jag mycket frågor om så nu får det en egen flik när man kan klicka sig vidare till allt jag skrivit.

Kommer nog att finslipa mer i dagarna men håll till godo så länge!

Gillar ni?

Fler förslag på så att det blir lättare att hitta?

Vet att ni gillar bilder på mig så här får ni dubbelt upp! Käckaste paret på Top of the Rock i höstas!

Det skall inte bli någon vana att lägga in bilder på mig själv utan anledning som livsstilsbloggare gör. Detta får vara undantaget som bekräftar regeln. En ekorre kommer det fortsätta att vara. Har lite planer på att byta ut den illustrerade ekorren till en egen bild, kanske denna (eller någon helt annan av våra 100-tals ekorrbilder) får symbolisera mig i fortsättningen. Ni får tycka till så får vi se hur det blir…

6 comments
  1. Sofia said:

    hej! känner mig alldeles uppspelt och inspirerad över att ha hittat din blogg, är sjukt peppad att rensa i badrumshyllorna, finns ju hur mycket tips som helst! Ville bara säga det, du har definitivt en ny följare här:)

    • Vad kul! Hoppas att du får bra hjälp av bloggen. Glöm inte att kommentera om du fungerar på något. Välkommen hit!

  2. Vad stiliga ni är!🙂
    Tummen upp till er och alla bra funktioner på bloggen.🙂

  3. Vilka snyggisar!🙂 Lyllos som fick åka på sådan semester också… Vi får vänta lite till, tills vår dotter Nike har blivit något större… I övrigt gillar jag shoppingguiden skarpt!

    • Tack!

      Man får passa på innan den tiden kommer. Vi har rest lite väl mycket senaste åren då det var svårt att få ihop med pluggandet och sommarjobbandet förr. Nu har vi kompisar som bor i NY så då passade vi på. Har alltid väldigt aktiva semestrar så vi kommer hem och är glada men trötta, särskilt jag som är ”reiseleiter”. Sambon är nöjd med att följa efter och fota😉

Kommentera

