Äntligen pressad skugga

Äntligen börjar det komma fler färdigpressade mineralskuggor på marknaden utan silikon, mineralolja och utfylldand. Lily Lolo släppte dessa duos häromdagen. De innehåller endast mineraler (mica) och jojobaolja. Än har de inte kommit till Sverige men det är enkelt och säkert att beställa från UK. Frakten på hemsidan är i dyraste laget,, men de har å andra sidan titt som tätt gratis frakt och andra erbjudanden. Håll också utkik om de dyker upp på feelunique där frakten alltid är gratis. Om att handlar från feelunique, läs här.

 Även om det går att pressa själv är det ju så mycket enklare att köpa färdigt. Skrivit lite om att pressa själv här. Har pressat en lös bronzer och lagat några saker men jag lovar att så fort jag fått hem mina pans och testat lite mer skall jag skriva ordenligt. Håll till godo med beskrivningen ovan så länge.

5 comments
    • Oja!! Kommer att lägga vantarna på läppstiftet Compassionate när det kommer in i lager hehe. Är du sugen?

      • Lydia said:

        haha hur kunde jag ana!😉
        Compassionate ser ut att finnas i lager?

        Jag har precis köpt Honeybee Gardens ”Desire” och har inte ens använt min Ruby än såatteh… Jag borde nog försöka hejda mig. Herregud, jag vet inte ens om jag är en läppstiftsperson, snacka om att ha peppat över redan.

        • Haha! Kommer i lager 1/5. Tror du inte jag har koll eller😉

          Hur skulle du beskriva Desire? Så svårt att se på nätet.

Kommentera

