Allt organic

I dagarna har The Organic Oil Co. lanserats. Jag spår en hård lansering i sociala medier närmsta tiden.  Superfint sortiment med ekologiska oljor och ordentliga beskrivningar vid varje produkt. Alltid roligt med svenska företag också.

Gammaldags medicinflaskor, få ingredienser och så kallat socialt ansvarstagande ligger i tiden. Bra och roligt att det finns mer att välja på och naturkosmetiken kommer ut till massorna. Jag är inte en given kund för The Organic Oil, tror att ni vet varför men jag skall nog skriva lite mer om det.

Den egna webbshoppen är det fraktfritt äver 400 kr.

Någon som har testat?

4 comments
  1. Blev lite sugen, men har lite väl mycket saker hemma så det enda jag ska lägga pengarna på för tillfället är något mer solskydd. 😉

  2. Lydia said:

    Jag har testat Anti Age-ansiktsoljan. Den känns otroligt lovande måste jag säga. Går in snabbt i huden och känns lugnande. Den innehåller inga eteriska oljor vilket jag tycker är en fördel.

Kommentera

