Real Techniques

Nu börjar min serie med borstarna från Real Techniques. Lovade detta (i ett svagt ögonblick) för ett tag sedan. Allt jag skrivit om dem tidigare finns här.

17032013-DSC_6422

Här har jag skrivit mer allmänt om serien. Kort sammanfattning: Real Techniques-borstar är utformade av Samantha Chapman, alias halva youtube-fenomenet Pixiwoo. På hemsidan och på youtube finns videos om borstarna.

Serien består av tre ordinarie kit och ett limites edition-kit och tio singelborstar.  Jag har alla utom en singelborste och det nya limited editon-kitet. Handtagen har olika färger beroende på tänkt användningsområde men man kan ju använda dem till vad man vill såklart. Alla borst är syntetiska i taklon.

 

17032013-DSC_6427

Alla finns till oslagbart pris på iHerb men också på t ex brallis. Allt om att handla på iHerb finns här.

17032013-DSC_6473

2 comments
  1. Lydia said:

    Jaaa! Blir fantastiskt roligt att läsa så småningom.

    Stippling brush, hur är den till Nvey Eco Creme Deluxe och hur är den till mineralpuderfoundation?
    #otåligkaninteväntapårecension

    • Har forfarande inte testat… Tror inte att jag kommer att gilla den till det…

Kommentera

