20% på Real Techniques går ut kl 19 ikväll

Om ni är sugna på Real Techniques efter min sammanställning så är det dags att klicka hem från iHerb nu, erbjudandet gäller till 10 00 Pacific Time = 19 00 svensk tid.

Har fått flera frågor vilka man skall välja. Det beror helt på vad man är ute efter. För mig slutade det med nästan alla men det beror inte på att jag nödvändigtvis behöver alla utan för att jag vill prova.

Om man inte är ute efter verktyg till ögonsminkning är de på bilden alla favoriter hos mig. Flera av dem kommer i kiten så om man vill ha dem är det bara att bita i det sura äpplet och köpa kiten. Det är fortfarande väldigt prisvärt, särskilt då kvalitén är så hög.

11022013-DSC_5125

Mer om alla på bilden här.

Bland singelborstarna är mina favoriter Expert face brush, Blush brush och Setting brush , alla är med på bilden. Alla de är tämligen unika, finns inte från alla tillverkare. I synnerhet Expert face brush, har inte sett någon liknande faktiskt. Den är både tät och liten. Närmsta man kan komma är nog små kabuiks som finns från t ex Sigma, Eco Tools och Sedona Lace men de är inte lika lätta att få tag på och heller inte lika omtyckta av dem som testat flera än jag har.

2 comments
  1. Lisa said:

    Tack för recensionerna! Jag tror att jag gjort rätt val. Blev 2 set och några singelborstar. Hoppas Iherb är snabba med leveransen. Senaste gångerna har jag fått mina paket på en vecka men det är ju nästan overkligt🙂

Kommentera

