Sukí till iHerb

Så var de svenska distributörernas skräck igång igen!

Omtalade Sukí har anlänt till iHerb. Deras hudvård verkar kunna göra underverk! Blir extremt sugen men även om priserna är bättre på iHerb är märket i den övre nivån med mina mått mätt.

Sukí

Concealern skrev Hannah om i dagarna. Tonen är åt det rosa hållet och ljusar upp bra under ögonen då rosa neutraliserar det lila-aktiga under ögnen. Ett obsession jag fått på senaste. Den kommer jag att prova!

En sak som jag däremot inte förstår! Varför skriver tillverkare inte mer på sidan om sitt smink. Beskriv nyanserna, textur o s v, särskilt vid försäljning på nätet..

11 comments
  1. Kasia said:

    Ingrid, you make my day! Kunde inte tro mina ögon när jag såg rubriken! The dream come true för Suki har några av mina absoluta favoritprodukter som bl.a. exfoliate foaming cleanser och balancing toner samt balancing oljeserum. Hoppas Iherb tar in fler produkter från Suki. Hade varit ju fantastiskt att kunna handa mina Suki-favoriter billigare🙂

    Min oroliga, stressade hyn med orenheter gillar Suki så mycket att jag nästan ångrar mig🙂 att jag fick lära känna detta märke för det är inte direkt billigt. Suki känns som ett väl genomtänkt, naturligt märke som ger resultat, t.ex. balancing toner lugnar ner min hud synligt.

    Ingrid, Suki är absolut värt att testa!

    • Vad härligt! Tror att det kommer in mer. Kontakta dem och fråga alternativt önska om de inte tänkt ta in mer.

      Underbart att det fungerar så bra för dig! Låter fantastiskt!

      Ville köpt ett testkit o USA i höstas men hittade inget. Hoppas att det tar in något sådant.

  2. Oj,oj, jo, det där blir ju svårt för svenska handlare att konkurera med… Skiljer 200 kronor på den färgade dagkrämen bl.a.
    Tycker också att det är lite förvånande när de inte skriver om färger på smink. Hur ska man veta vad som passar? Min hud gillar inte de hudvårdprodukter som jag testat för det är något som irriterar den, men väldigt förtjust i den färgade dagkrämen, men tyvärr för ljus och för gul för mig. Kanske skulle passa dig?

    • I know, stackars svenska handlare som måste ha så höga priser. Det är dyrt att driva business här, jag jobbar med moms dessutom. Herregud vilken skillnad det är.

      Ja färdage dagkrämen i Porcelain är jag väldigt sugen på. Vi kanske kan byta med något om du inte har användning för den?

      • Du hade gärna fått den av mig, men jag använde den förra sommaren och gav bort den till någon, men kommer inte ihåg vem?

  3. Skatan said:

    Hahaha… läste inlägget du länkade till och såg det här:

    ”Kan inte hålla mig en enda sekund från att leta upp bättre priser utomlands och sedan skriva om det. Det gör inte direkt att jag får fler produktutskick kan jag säga. Så fort jag vill ha något som inte är svenskt letar jag upp bättre priser på nätet. Hittar det i de allra flesta fall.”

    Jag läser rätt många beautybloggar och har ofta funderat på om det verkligen lönar sig för företagen att skicka ut så mycket till så många… alla skriver ju om samma sak och länkar till (dyra) svenska sidor man kan hitta grejerna. Köper verkligen folk till sådan överpriser? Det kanske dom gör…

    Själv gör jag alltid som du, letar upp billigaste websida utomlands som skeppar till lilla Svedala.😀 Tack i alla fall för att du kämpar på och tipsar om så många rabatter och annat och bra sidor! Asgrymt, stort TACK för det!

    • Kul att du uppskattar det!

      Tror att det är lätt att bli ha-galen när man får massa saker skickat. Mycket av det man får är inte sådant man annars skulle köpt så därför tror jag att det, iaf för mig, kostar mer än det smakar.

  4. Vad roligt att Suki kommit till iHerb! Gillar deras Bio-Active Purifying Serum väldigt mycket så det hoppas jag att de också tar in. En önskan jag har är att iHerb också skall börja sälja 100% Pure, det vore verkligen toppen!

    • Förhoppningsvis kommer det mer! Mejla dem och önska annars.

      Håller med om 100% pure. Tänkt på det flera gånger. Får mejla dem om det också tror jag.

  5. Lisa said:

    Som jag har väntat!!! Måste genast spanas in!!!

Kommentera

