Mycket att stå i

Senaste tiden har det varit glesare mellan inläggen och jag har svarat på kommentarer mer sällan också. Det har varit en del att stå i. För att det inte skall bli för glest lägger jag in fler youtube-klipp än vanligt och använder favoriter i repris.

Förklaringen till detta finns här.

Vi har köpt en större lägenhet för ett tag sedan och säljer den vi bor i nu. Det är mer jobb än man tror! För er som grunnat på hur vi bor kan ni se det nu, klicka på bilden så kommer ni direkt till mäklaren.

Hur vi har kunnat bo två personer på 30 kvm i nästan fem år kan ni läsa mer om här. Den nya lägenheten är betydligt större men inget överdåd, helt i linje med min filosofi.

Dessutom har jag fått ett rens-ryck! Har alltid gillat att ordna och kategorisera men nu har jag kommit igång ordentligt. Dessutom hittat flera bra bloggar, youtubekanaler och massor av inspiration på Pinterest. Inredningen och smarta lösningar är egentligen ett större intresse än naturkosmetik men där finns så många andra bloggar att konkurrera med så jag har inte gett mig in i den nischen.

Om någon ni är intresserad hur jag förvarar kosmetika kan jag göra ett inlägg om det, nu när jag har rensat och allt.

13 comments
  1. Lisa said:

    Kul med lägenhetsköp! Jag vill gärna ha tips på sminkförvaring och egentligen alla förvaringstips som finns eftersom jag också har begränsat med utrymme.

  2. Lydia said:

    Grattis till större! Underbar känsla.

    GÄRNA förvaringstips! #borpå24kvm

  3. Kasia said:

    Vilken underbar och välplanerad etta! Är riktigt imponerad!

    Lycka till med nya lägenheten!

  4. Catti said:

    Vilken fin lägenhet! Hoppas ni trivs i den nya och tips tas alltid emot med glädje 🙂

  5. rana said:

    Men grattis!!! ser ju jätte härligt ut!!
    Och jo inrednings tip och inspiration älskar jag! har inte egen lgh bor med mamma o pappa :/ men…jag gillar att drömma och planera min framtida lgh (helst hus med trädgård men aja)

    Jag hänger ofta på feng shui bloggar finns härliga svenska bloggare. med jätte bra tips och inspo Jag är ingen new age människa men jag tror starkt på metafysik och energier :))

    • Tack!

      Jag planerade in absurdum för framtiden när jag bodde hemma. Nu har jag släppt loss och kan fixa nästan vad jag vill!

      Vissa människor påverkas starkare än andra av omgivningens utseende, jag påverkas jättestarkt! Om man vill kalla det energi eller inte, påverkas gör man!

Kommentera

