Naturligtivs hos apotea

Såg att det lilla fina kitet från Salviderm Naturligtvis som jag skrev om för ett tag sedan finns hos apotea. Där är det alltid fri frakt  vilket ju är en av mina käpphästar, måste jag betala mycket för frakten så får det ofta vara.

Det finns en del annat naturkosmetiskt på apotea till bra pris, bara att surfa runt. Kanske gäller fortfarande förstagångsrabatten apotea1212 än…?

Någon som har sett kitet i fysisk butik?

För min del får det vara just nu. Ska försöka göra slut på en del småförpackningar jag samlat på mig….

Någon som testat deras hårvård?

4 comments
  1. Camilla said:

    Jag har hittat detta kit på hudvårdssalongen Wholesome på Karl Gustavsgatan i Göteborg. Där har de också alla produkter av Luxsit och lite hälsokost. Idag ska jag dit och prova på Luxsit Indulge ansiktsbehandling, ser jag mycket fram emot.

  2. Lydia said:

    Kod apotea1212 funkade fortfarande för typ 2-3 veckor sen iaf.

  3. Aha, där fick jag upp ögonen för ett nytt nätapotek. Toppen med fri frakt, sånt gillas mycket.

  4. Jag har använt den koden två gånger :), senast för några veckor sedan!
    Intressant kit, men jag väntar nog lite med det, tycker nämligen att andra produkter i från Naturligtvis har haft väldigt stark doft, gillade inte handtvålen alls p.g.a. det och att den kändes så fet och som att den inte rengjorde bra…

Kommentera

