Åter fri frakt på iHerb

Ni har väl inte missat detta?

Kära kund i Sverige,

Under resten av juni erbjuder vi:

Gratis Global Priority Mail-frakt för beställningar över $40.00 (ca 260 SEK) och bra rabatter på DHL Expressfrakt.

Om du inte är VIP-kund ännu kommer ditt konto att temporärt uppgraderas till VIP-status. 

VIP-rabatten du ser i din kundvagn är baserad på följande struktur:

5% – om din beställningssumma är mindre än $60.00
6% – om din beställningssumma är mellan $60.00 och $69.99
7% – om din beställningssumma är mellan $70.00 och $79.99
8% – om din beställningssumma är mellan $80.00 och $89.99
9% – om din beställningssumma är mellan $90.00 och $99.99
10% – om din beställningssumma är mellan $100.00 och $199.99
12% –om din beställningssumma är mellan $200.00 och $399.99
14% – om din beställningssumma är $400.00 eller mer 

I tillägg till det kommer vi att uppgradera ditt konto till permanent VIP-status om du beställer för $200.00 eller mer från oss under juni månad!

Mejlet är alltså skrivet på svenska dessutom. Kul!

10 comments
  1. Lydia said:

    Men nej, min frakt ser inte ut att bli gratis (sitter med en beställning i detta nu). Jag undrar var summan $40 eller mer ska stå. Så här ser min korg ut just nu:

    Subtotal (8 items) $40.29
    Savings -$12.65
    Estimated Shipping $4.00
    Rewards $0.00
    Estimated Order Total $31.64

    Är det Estimated Order Total som måste bli minst $40? Vet du?

      • Lydia said:

        Alltså Estimated Order Total?
        Nu har jag testat lägga i grejer så att jag kommit upp i över $40, men frakten visas ändå inte som fri. Gäller maxvikten fortfarande? Att det får väga max 1814 gram? Isf kan det kanske vara det som ställer till det…

        • Lydia said:

          Jepp, så var det. Estimated Order Total på minst $40 och max 1814 gram ger fri frakt. Trevligt. Fast ånej, nu börjar pusslandet…

  2. Anki said:

    Jag försökte för nån dag sen men det blev aldrig fraktfritt för mej hur jag än gjorde..struntade i det..trist

    • Lydia said:

      Jag får nu heller inte till det. Känns buggigt. Trist.

      • Har lyckats två gånger. Under 4 lbs och över 40 dollar efter rabatter. Lite pilligt är det.

  3. Lydia said:

    Glad Midsommar Ingrid!

  4. Lydia said:

    Ingrid! Har du koll på hur man blandar eterisk olja i vatten om man vill ha som myggmedel i sprayflaska att spraya på kläderna? Hur många droppar per deciliter vatten??
    Jag har inhandlat Stop It och ska precis till att blanda i min lilla sprayflaska, men inser att jag totalt glömt bort proportionerna :S

Kommentera

