Lägesrapport, Eldridge och Tilbury

Ska inte sluta med bloggandet, lovar! Normalt skriver jag av bara farten men nu tillbringar jag nästan all ledig tid med sortering och organisering, antingen in action eller så funderar jag och gör efterforskningar.  Naturkosmetik-idéerna kommer inte naturligt lika ofta som vanligt. Vill inte pressa fram inlägg för sådana blir inte lika bra. Har tidigare nämnt att jag skall skriva om hur jag organiserat min kosmetika och det kommer. Har också lite ekorr-inlägg på gång som jag tror att ni kommer att gilla!

Youtube smyger sig in mer och mer, har ofta på i bakgrunden när jag gör annat. Titta på den här underbara sminkningen av Lisa Eldridge! Jag älskar att kolla på henne! Både det hon gör och hur hon beskriver det.

 

För er som är intresserade av make-up, trender, stil, populärkultur och samtidshistoria måste jag tipsa om Lisa Eldridge kollega Charlotte Tilbury. Hon har startat ett eget sminkmärke (tyvärr inget för oss naturkosmetikare) och samlat flera inflytelserika personer till lanseringsveckan. Dokumenterat på hennes youtube-kanal såklart! Se, njut och lär!

Trevlig fortsatt helg på er alla!

2 comments
  1. Har också tagit mig en paus för att omgruppera och ta lite semester. Hoppas du har en mysig sommar!🙂

  2. Lydia said:

    Nu har apotea1212 slutat fungera😦

Kommentera

