Volym av tvätt?

Såg det här tipset häromdagen. Följer båda tjejerna på yotube. Väldigt förtjust i min namne. Så gullig på något sätt. Hennes pappa är från Norge (mamma thailändska FYI) och valde det nordiska namnet. Tatit är också rolig att kolla på.

Har testat. Det finns en poäng men inte ”life changing” kanske. Alltid bra att ändra på sin rutin om inte annat. Man gör ju lätt samma sak varje gång och sliter på håret på ett visst sätt.

Gillar ju också att schamponera två gånger, två små klickar istället för en stor. Tycker att det blir bättre.

Hur gör ni med schamponeringen?

3 comments
  1. Jag har alltid shamponerat mitt hår under ifrån. Jag håller också huvudet upp och ned eftersom jag tycker att man kommer åt hela håret bättre då. Schamponera göra jag alltid två gånger och speciellt när jag har haft min inpackning med kokosolja. Jag har inte tänkt på att tipsa om sånt eftersom (korkad som jag är uppenbarligen) tror jag att alla gör likadant…😉

    • Det var ambitiöst. Får man in vanan är det kanske inga problem. Det är ju det klassiska sättet egentligen, särskilt då man inte duschade på samma sätta och bara tvättade håret i handfat eller över ett badkar. Själv är jag nästan alltid lite yr så inget för mig att göra varje gång även om det vore bra för min stackars hud på ryggen- atopikern du vet!

  2. Lydia said:

    Fina rabatter på iHerb just nu!

Kommentera

