Mer i gömmorna

Gillar ni som jag att titta i andras badrumsskåp? Guldgruva asså även om det är väldigt oförskämt.

DSC_6839

Detta är en likadan låda som till det andra sminket fast den öppnas på kortsidan. Denna står vid min  plats i soffan där jag oftast sminkar mig. Som ni ser har jag lite andra bra att ha saker, sytråd, lurar, nagelklippare osv.

DSC_6841

Här kommer en förstärkt MALM-låda fullastad med naturkosmetik, lite hårattiraljer, några skolmedicinska läkemedel och lite annat. Även här uppdelat med mina favoriter från Classe.

DSC_6842

Ni ser också doftljust, aromalampa och eteriska oljor.

DSC_6843Stora tuber ligger i en annan verktygsförvaringslåda från Raaco. Ovanifrån ser det kanske rörigt ut med a´det allra mesta har en specifik plats.

4 comments
  1. Estelle said:

    Jisses vad grejer du har! Hur tusan hinner du göra slut på allt innan det blir gammalt?
    Känner mig väldigt minimalistisk när jag ser allt ditt faktiskt 😉

    • Heheh, det kan man undra faktiskt. En hel del testar jag och ger vidare till mamma och mormor. En del av det som står i lådan är det nästan tomma, bilderna är totalt ostylade. Om det inte är en extrem favorit åker nästan tomma tuber till mor som är en jäkel på att använda upp sådant. Hon blir bara glad så jag är tacksam. Egentligen är det ju mest det med vatten och fett i som hinner bli gamla och dem håller jag koll på.

  2. Michaela said:

    Hahahaha, Ingrid! 😀 Jag gillar att du framställer dig som väldigt sparsam, ja nästan snål, och sedan har du de största smink- och skönhetsgömmorna jag har sett!

    Vad länge sedan det var jag kommenterade sist, förresten! Läser dock fortfarande troget. 🙂

    • Hahaha! Jag är snål men gillar kosmetika! Jag har sett mkt mkt mer visst är det en del, särskilt när allt är på samma ställe.

      Tänkte precis samma att det var längesedan jag såg dig i kommentarerna. Välkommen tillbaka och kul att du fortfarande läser!

      Kram!

Kommentera

