Cyber monday hos Lily Lolo

Lite sent på dagen av mig men man har ju till kl 00 59 då UK ligger en timme efter. Idag är cyber monday och shoppinghetsen fortsätter världen över, även i naturkosmetikens värld.

20% OFF EVERYTHING FOR TODAY ONLY! Get your gifts and receive a FREE Love Affair lipstick just for you!* Enter offer code DEC13 at the shopping bag Offer ends11.59pm (GMT) on Monday 2nd December 2013 SHOP NOW

Jag tipsar ju ofta* om Lily Lolos rabatter eftersom det är en pålitligt märke med stort urval och bra priser. Jag har testat deras foudations, puder, bronzers, läppstift, kajaler och ögonskuggor. Allt håller hög kvalitet. I den egna webbshoppen är urvalet bredast!

*Jag har inget samarbeta med Lily Lolo och får ingen som helst kompensation från dem. Belöningen är glada läsare som är nöjda med produkterna jag tipsat om. 

Kommentera

