Lagom korg på iHerb

Då och då får jag frågor om hur man får ihop korgarna på iHerb som inte väger mer än 4 lbs men ändå kring $40. Nu är det inte så viktigt att komma över $40 eftersom frakten är samma men då och då blir frakten billigare eller t o m gratis.

Numera finns en smidig funktion där man kan dela sin korg, har redan gjort det en gång. Tänkte göra det då och då om ni vill se dem såklart. Jag får också bonus om ni shoppar via ”min” korg eller ”mina” länkar. Alltid välkommet för mig, särskilt med tanke på hur mycket jag skriver om iHerb. Helt valfritt för er såklart att följa dem men jag uppskattar det.

Ni har idag några timmar till på er att klicka hem det (ö)kända nya setet från Real Techniques med 20% rabatt och samtidigt få hem en del annat. Klicka här för att komma till korgen. Bodylotionen är slut i den doft jag valde men det finns flera andra från samma märke.

Real Techniques

Såhär ser två andra korgar ut.

Innan naturkosmetikens tid handlade jag en hel del schampo, tvål, tvättmedel och sådant på ÖoB. Alltid lite billigare där! Numera är det iHerb som gäller för den typen av hamstring. En del matvaror slinker också ner.

Kommentera

