Uppdatera mig!

Som trogna läsare säkert märkt har jag inte varit lika aktiv med bloggen senaste månaderna. Nu har jag dock fått fart på inspirationen och bloggandet igen, har flera inlägg på lager! Hoppas att ni hänger med!

Har inte heller uppdaterat mig på andra bloggare särskilt flitigt. Har märkt att det kommit flera nya naturkosmetikbloggare som jag inte har min lista till höger. Presumtiva konkurrenter? Tja det är det ju men the more the merrier tycker jag!

15012013-DSC_4355

Vilka har jag inte med som borde vara med? Du som skriver en grön skönhetsblogg själv eller läser en, tipsa gärna här bland kommentarerna. Kanske får jag lägga till fler kategorier så att alla platsar. Skriv gärna kort om bloggen platsar under skönhet eller övrigt grönt. Samma sak med webbshoppar. Har jag fel adress till någon som redan står där, säg också till.

Samtidigt måste jag begränsa mig så alla bloggar som har minsta naturlig koppling kan jag tyvärr inte ha med. Många använder idag en del naturliga produkter så jag skulle nog få med halva blogg-Sverige haha.

9 comments
  1. Lydia said:

    JAAAAA!!! Jag hänger med!!! Oj så många gånger jag varit på väg att skriva ”när ska du börja blogga varje dag igen?” men avstått pga vill inte verka bortskämd och tjatig. Har tyckt att det varit riktigt trist när du uppdaterat så sällan och har verkligen längtat efter att inläggen ska börja komma tätare igen. Går in på din blogg varje dag men hade en period när jag bara kikade in ibland för att det kändes så patetiskt att ”hänga på låset” när du ändå inte skrev varje dag. Men jag är kvar! Jag gav aldrig upp! Jag älskar att läsa och följa din blogg och blir jätteglad att du har planer på att skriva oftare. Jag uppskattar din blogg jättemycket!

  2. K said:

    Följer med såklart! Jag blir alltid glad som ett barn på julafton när det finns nya inlägg från Ingrid. Du är en sann inspiratör och jag är så tacksam för alla tips jag får från dig🙂

  3. Rana said:

    Trogen följare som älskar alla dina inlägg
    men hinner inte alltid att kommentera..vilket man som bloggare faktikt strävar efter..där sitter man och sliter för ett inlägg…och typ ingen kommenterar :(( är inte bloggare men just sånt skulle göra mig jätte jätte ledsen och ja därför kan jag typ inte blogga😦

    En blogg jag kan tipsa om som jag älskar är http://ecobeautysecrets.com/ är på engelska🙂 Tjejen är från och bor i Singapore.. där har dem alltid hög fuktighet så vinterfjällande hud vet hon inget om :p men tycker mycket om Vivi och hennes inlägg

  4. Åh vad roligt med fler inlägg! Jag är väldigt ny i naturkosmetiksvärlden, men har startat en blogg på http://www.miamaria.webblogg.se som handlar om ekologiskt smink och second handkläder🙂

  5. Anki said:

    Har ju hängt här ett tag nu;) Tänkt att det händer viktigare saker i ditt liv just nu, vilket är som det ska tycker jag.
    Men läser allt du skriver, när du gör det.
    Min blogg handlar ju om lite av varje, mycket nagellack just nu. Men annars endast rent,

Kommentera

