RT manglar ut nyheter

Såg dem för ett par veckor sedan men ville vänta tills de gick att köpa på iHerb. Den enda riktigt intressant är eyeliner-saken i silikon. Se en av mina youtube-favoriter recensera den här. De andra är mer standard-borstar fast i reseformat vilket ju är praktiskt i och för sig. Vill ni förresten höra mer om svampen? Ska enligt de flesta ge lika bra resultat som den omtalade Beauty Blender.

Om jag gillar funktionen och är närmast besatt av RT så är utseendet verkligen ett problem för mig. De här tilltalar mig inte alls. Hoppas att det håller i sig för jag borde inte skaffa fler.

Någon annan som blir sugen?

3 comments
  1. K said:

    Åh den där silikon-linern måste man ju bara ha! 🙂 Stort tack för tips!!

Kommentera

