Nyheter som väcker ha-begär

Nu har iHerb fått in Everyday Minerals nya concealers och correctors i stickform som jag skrev om för ett tag sedan. Kommer att testas! Ska göra en sammanställning på concealers vad det lider….

Klicka här för att läsa mer om correctors och här eller på bilden för att läsa mer om just dessa stift.

conceal

Nästa sak som gör mig lite exalterad (ja faktiskt!) är Real Techniques nya släpp!  Sist var jag inte så imponerad och har heller inte testat. Någon som har?

Gillar allt som är mini och de här ser riktigt användbara ut. Inte för att deras vanliga är särskilt tunga men ju mindre vikt i handväskan eller bagaget desto bättre. Hade gärna sett något annat än en platt foundationborste men det är ju en smaksak. Hoppas också att ögonborsten (den lila för er som inte är lika hemma på borstar) är fluffig och inte platt, verkar ju så i videon.

mini brush trio

Så snart kitet dyker upp på iHerb sitter jag och klickar och säger till er såklart!

Blir ni sugna på detta?

Har ni blivit smittade av concealer- och borstsjukan som jag sprider här?

6 comments
  1. K said:

    Åh vill också ha miniborstarna!! Vilka små raringar; perfekt för liten handväska. Jag har bara två borstar från Real Techniques och båda har blivit mina favoriter. Tack vare borst-tips från dig🙂

    • Roligt att du hittat bra grejer! Akta dig så att du inte börjar samla bara😛

  2. Lisa said:

    Åh vad sugen jag blev på att testa den concealern. Funderar dock på nyans. Är blek med rosa eller neutral hudton så jag tippar på att ”cream” är bäst. Hur tänker du?

  3. Lena said:

    Perfekt- de borstarna måste jag ha!🙂

    • Jag bevakar iHerb varje dag om de kommit in… Knäppis som man är. Hojtar till såfort de finns där.

Kommentera

